Gyakori kérdések és válaszok
Mikor érkezik a csomagom?
A DPD futárszolgálat hétköznap munkaidőben fog jelentkezni, munkaidőben: 08:00 – 17:00 óra között.
Amennyiben hétköznap adta le a rendelését a csomag 1-3 munkanapon belül kell megérkezzen. A pénteken rendelt tételeket legközelebb hétfőn, a szombat illetve vasárnap rendelt árut legközelebb a rákövetkező hét kedden tudjuk legkorábban feladni. A futárnál lévő csomagok kiszállításáról vagy logisztikai cég (DPD) vagy a Magyar Posta gondoskodik. A csomag pontos érkezési idejét nem tudjuk befolyásolni!
Lehet -e boltban megvásárolni a termékeket?
A megrendelt termékek átvehetők díjmentesen a 1196 Bp. Nádasdy u 40. alatt található raktárunkban. Kérjük ez esetben is adja le a megrendelésést a webáruházban, és válassza a személyes átvételi lehetőséget.
Felhív a futár 10 perccel az érkezése előtt?
A futár akkor fog telefonálni ha a címen nem ért el senkit aki átvenné a csomagot.
Ekkor megbeszélhet vele egy Önnek is alkalmasabb helyet vagy időpontot.
Kapok visszaigazolást a megrendelésről?
Igen, a rendelési folyamat végén a rendszer emailben visszaigazolást küld.
Hogyan kell fizetnem?
Fizetni a futárnak vagy a postásnak kell átvételkor.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási költség független az Ön tartózkodási helyétől. Egységesen 990.- Ft.
Tartalmazzák -e az Áfát az árak?
Igen az áraink bruttó árak.
Kapok -e számlát a csomagról?
Természetesen a számlát mindig a csomagban találja.
Mennyi a minimálisan rendelhető mennyiség?
Nincs meghatározva.
Szeretnék termékeket rendelni, de nincs erre alkalmas eszközöm, mit tehetek?
Ebben az eletben, munkaidőben hívj a +36303560460 számon, a munkatáraink felveszik a rendelésed.
Van egy kuponom, hogyan tudom beváltani?
A kupon beváltására, a Kosár vagy a Pénztár oldalon lehetséges, a vásárlás befejezése előtt.
Mi történik ha nem tudom átvenni a küldeményt?
Ha tudod, hogy gondod lesz az átvétellel, a vásárlás során a Rendelés jegyzetek részbe írd le pontosan, hogy milyen problémára számítson a futár.
akkor hivj fel minket, és igyekszünk, orvosolni a problémát.
Ha a futár nem talál senkit aki átvenné, akkor telefonon fog hivni téged, az egyeztetés miatt.
Ha nincs aki átvegye, és nem adtál meg részleteket, a futárnak nem vagy elérhető, akkor a csomag visszajön, ám ebben az esetben, tőled a továbbiakban rendelést nem fogadunk el.
Viszoneladónak jelentkezem hol tudok nagytételben rendelni?
Vegye fel velünk a kapcsolatot: ITT!
A Vagy Telefonon: +36303560460
www.sbparfumnagyker.hu
A Parfüm Neked webshop böngészésének a technikai feltételei.
A weboldal hibárlan mőködése az alábbi böngészőkkel valósulhat meg:
- Google Chrome v65
- Mozilla Firefox v59
- Microsoft Edge
- Internet Explorer v10, v11
A bőngészőnek mindig a legfrissebb változatának a használata javasolt. Más böngészóvel is lehet sikeres a vásárlás, ám ha hibát tapasztalsz, a fentiek közül próbálj választani.
A “reklámblokkolók” is hibás működést eredményeznek, függetlenül a használt böngészőtől. A reklámblokkolók nem a reklámokat ismerik fel, hanem annak a működésének a módját, ami leginkább a háttérben zajlik. A reklámok is igyanolyan alapopból készülnek amint a weboldal, ahhoz hasonló a működési elvük, ezért a reklámblokkolók, sokszor azt is blokkolják, ami egyébként az oldal szerves része,, és így abban hibát generálnak!
A hibamentes működésnek lehetnek egyéb technikai okai is, ezt nem reszletezzük, ha bármi hibát tapasztalsz, kérj segítséget.